Kategorije

Vsebine

  03 713 34 59 ali 03 713 34 73 - od ponedeljka do petka (8h - 15h)

Zakaj se moram registrirati?

Z registracijo v spletno trgovino www.aliansa.si  postaneš uporabnik spletne strani in ti s tem veljajo spletne cene. Kot registriran uporabnik lahko status svojih naročil preverjaš v svojem profilu.

 

Kako se registriram?

Postopek registracije pričneš s klikom na 'Prijava' ali pa se registriraš kar med samim postopkom oddaje naročila. Pri registraciji vnesi e-poštni naslov, na katerega želiš prejeti povezavo za potrditev registracije in vsa nadaljnja obvestila

 

Zakaj ne morem sam spremeniti svojega e-naslova?

Spreminjanje e-poštnega naslova preko spletnega vmesnika v zavihku 'Moj profil' je onemogočeno iz varnostnih razlogov. Ob oddaji prvega spletnega naročila uporabnikom na e-naslov pošljemo povezavo za potrditev članstva, s čimer zagotovimo, da ta e-naslov zares obstaja.

Če želiš spremeniti e-naslov za prijavo in prejemanje naših obvestil, nam pošlji sporočilo na trgovina.aliansa@aliansa.si , v katerem zapišeš svoj stari in novi e-naslov in spremembo bomo uredili v najkrajšem možnem času.

Kako pridem do računa na podjetje?

Pri prijavi v spletni trgovini lahko pri dostavi izbereš možnost nakupa kot končni kupec, ki potrebuje račun na podjetje. Če želiš prejeti račun na podjetje, prosim izpolni vse podatke, ki jih zahteva spletna stran.

Kako pridem do ponudbe (predračuna)?

V primeru, da ste pri nakupu izbrali možnost plačila po predračunu vam bomo le tega na osnovi vašega povpraševanja poslali na vaš elektronski naslov, naveden ob vaši prijavi.

Do plačila ostaja naročilo informativne narave in te ne obvezuje k nakupu. Po prejemu plačila pa bomo spletno naročilo potrdili in obdelali.

 

Kako vem, če je artikel na zalogi?

Kadar artikla ni na zalogi v centralnem skladišču in od dobavitelja nimamo aktualne informacije o dobavljivosti tega artikla, vas o tem nemudoma obvestimo po elektronski pošti in vam tudi sporočimo predvideni rok dobave ali predlagamo alternativni izdelek.

 

Kakšen je strošek dostave?

Stroški dostave so odvisni od višine zneska uporabnikovega naročila in veljajo le za nakupe preko spletne trgovine:

  • pri vrednosti naročila nad 199,00 € je dostava brezplačna (velja za območje Republike Slovenije),
  • pri vrednosti naročila do 199,00 € znaša strošek dostave 3,00 € (na območju Republike Slovenije). Strošek dostave se v tem primeru prišteje strošku naročila, kar je zavedeno tudi v košarici in na računu.

 

Kdaj bom prejel naročeno blago?

En dan pred dostavo prejmete elektronsko pošto z vsemi podatki, tako da se lahko ustrezno pripravite na prevzem.  Za dostavo poskrbijo naši pogodbeni partnerji, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme oziroma po dogovoru. 

 

Kaj če me v času dostave ne bo doma?

Če v času dostave ni nikogar, ki bi prevzel pošiljko, bo pošiljka vrnjena v bazo našega pogodbenega partnerja. Dostavljalec bo dostavo poskušal ponovno opraviti čez 2 dni. 

 

Ali lahko dostavo pošiljke naročim v službo?

Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo dostavna služba blago dostavila na navedeni naslov. Ob času prevzema mora biti prisotna pooblaščena in polnoletna oseba za prevzem pošiljke. V primeru, da ste izbrali plačilo po povzetju morate zagotoviti, da bo imela oseba, ki bo prevzela pošiljko pri sebi dovolj gotovine. 

 

Ali moram ob prevzemu pošiljke plačati provizijo ?

Znesek za odkupnino je enak znesku za plačilo, ki smo ga ti posredovali mi. Bodi pozoren, da ti bo dostavljavec izročil račun, ki se nahaja nad posebno položnico.

 

Kje najdem obrazec za vračilo?

 V primeru vračila blaga se obrnite na naš naslov trgovina.aliansa@aliansa.si in vam bomo posredovali vse potrebne informacije. 

 

Na kateri naslov naj vrnem artikel?

Ob uveljavljanju reklamacije znotraj garancijskega roka boš popravljeno oziroma zamenjano blago prejel najhitreje, če zahtevek naslovite neposredno na proizvajalca oziroma njegov pooblaščen servis.

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na e-naslov trgovina.aliansa@aliansa.si . Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa.  Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila prav tako ne velja za programsko opremo, računalniške igre, zgoščenke ( CD ), filme ( DVD ) in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža.  Stroške vračila blaga krije uporabnik. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga. Kupec mora blago vrniti na naslov: Aliansa d.o.o. Gotovlje 31, 3310 Žalec.