Kategorije

Vsebine

  03 713 34 59 ali 03 713 34 73 - od ponedeljka do petka (8h - 15h)

Splošni pogoji

Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine določajo pogoje nakupa ter prodaje izdelkov, ki jo izvaja podjetje Aliansa d.o.o., Gotovlje 31, 3310 Žalec, (v nadaljevanju ponudnik). Splošni pogoji poslovanja Spletne trgovine Aliansa, www.aliansa.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-UPB2) in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje. Spletna trgovina Aliansa je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov uporabnikom. Upravlja jo podjetje Aliansa d.o.o. . Uporabnik je oseba, ki uporablja naš sistem, torej kupec v spletni trgovini Aliansa.

Ob registraciji v spletno trgovino ponudnika, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. S potrjeno registracijo preko elektronske pošte obiskovalec postane uporabnik in pridobi pravico do nakupa. Če uporabnik kadarkoli kasneje želi svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na trgovina.aliansa@aliansa.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen preko elektronske pošte.

Vsi pogoji nakupa in cene veljajo izključno v spletni trgovini www.aliansa.si in ne veljajo v maloprodajnih poslovalnicah in franšizah podjetja Aliansa d.o.o..

Ponudnik in uporabnik medsebojne obveznosti pri nakupih preko spletne strani www.aliansa.si urejata s temi splošnimi pogoji.

 

Ponudba artiklov in cene

Način poslovanja preko spletne strani zahteva nenehno spremljanje in ažuriranje podatkov.

Vse cene so v EUR. Cene vključujejo DDV.  Pridržujemo si pravico do dnevnih sprememb cen, razen, če ni drugače navedeno (primer akcij in posebnih popustov). Veljajo cene objavljene s strani ponudnika v času, ko uporabnik potrdi naročilo v spletni trgovini. Če izdelek ni na zalogi, lahko pride do spremembe cene, o čemer ponudnik uporabnika obvesti.  Nekatere slike proizvodov so simbolične. Dekoracija ni v ceni artikla, razen, če je to posebej navedeno. Navedene cene veljajo le za nakupe v ponudnikovi spletni trgovini in se lahko razlikujejo od cen v razstavno prodajnih centrih in franšiznih trgovinah podjetja Aliansa d.o.o.

 

Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, in se njihov čas trajanja med posameznimi izdelki razlikuje.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenimi načini plačila ter pod spodaj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik uporabniku omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik uporabniku ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (uporabnik prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika kot za uporabnika.

Popusti, promocijske kode ipd. se ne seštevajo.

 

Plačilne metode

1. Plačilo po povzetju

Plačilo po povzetju je primerno v primeru, če uporabnik želi, da mu naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Ker je pri plačilu ob prevzemu  možno  plačilo z gotovino, morate biti uporabnik, ne glede na vrednost naročila, ob prevzemu osebno prisoten. O času dostave bomo uporabnika obvestili po telefonu ali elektronski pošti.

Ponudnik izda račun v elektronski obliki in ga pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila in je skupaj z garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo.

Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki? To je naš prispevek k ohranjanju okolja, hkrati gre za sodobno obliko poslovanja. Na naših računih ni lastnoročnega podpisa, vendar ustrezajo vsem z zakonom določenim zahtevam in so vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost - ZDDV-1.

 

2. Plačilo po predračunu

Če se uporabnik odloči za plačilo po predračunu, mu bomo na elektronski naslov, naveden ob registraciji uporabniškega računa, poslali predračun z vsemi podatki. Po prejemu sredstev na naš poslovni račun bo blago odposlano na uporabnikov naslov za dostavo.

Ponudnik izda račun v elektronski obliki in ga pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila in je skupaj z garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo.

Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki? To je naš prispevek k ohranjanju okolja, hkrati gre za sodobno obliko poslovanja. Na naših računih ni lastnoročnega podpisa, vendar ustrezajo vsem z zakonom določenim zahtevam in so vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost - ZDDV-1.

Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov na računu in o morebitnih napakah obvestiti ponudnika v osmih dneh od prejema. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

 

3. Veljavnost akcijske ponudbe

Roki veljavnosti akcije so navedeni ob sami akcijski ponudbi, in se njihov čas trajanja med posameznimi izdelki razlikuje.

 

4. Nakup za pravne osebe

Nakup v ponudnikovi spletni trgovini ni namenjen le fizičnim osebam, temveč tudi poslovnim uporabnikom.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja in so navedeni v naslednjem odstavku.

Podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo pošiljk artiklov v okviru garancijskih pogojev. Podjetja, samostojni podjetniki in druge pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema blaga brez navedbe razloga za svojo odločitev. Vsako vračilo bomo obravnavali individualno! V primeru upravičenosti vračila blaga lahko koristite zamenjavo za drug artikel po vaši izbiri po enaki ali višji ceni. Vračilo kupnine ni možno.

Zahtevo za izdajo računa poslovnem uporabniku je potrebno posredovati ob naročilu. V trenutku, ko kupljeno blago odpošljemo na naslov, spreminjanje naslovnika računa ni več možno.

 

Pravica do odstopa od nakupa, vračilo blaga

Uporabnik ima pravico, da v 14 dneh podjetju pisno sporoči odstop od pogodbe, in sicer na e-naslov trgovina.aliansa@aliansa.si . Uporabnik mora nato blago vrniti podjetju v 30 dneh po pisnem sporočilu, s tem da sam krije neposredne stroške vračila. Izdelki morajo biti nerabljeni in nepoškodovani. Priložena mora biti kopija računa.  Možnost vračila ne velja za blago katerih predmet je blago, ki je bilo izdelano po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim posebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo. Možnost vračila prav tako ne velja za programsko opremo, računalniške igre, zgoščenke ( CD ), filme ( DVD ) in potrošni material, v primeru, da je bila odstranjena originalna embalaža.  Stroške vračila blaga krije uporabnik. Ponudnik vrne celotno kupnino (kupnina s stroški dostave) takoj ko je mogoče, najkasneje pa v roku 15 dni od prejetja vrnjenega blaga. Kupec mora blago vrniti na naslov:
Aliansa d.o.o. Gotovlje 31, 3310 Žalec.

 

Garancija

Vsi izdelki v prodaji v ponudnikovi trgovini imajo garancijo uvoznika oziroma proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za uveljavljanje garancije in servisno vzdrževanje se obrnite na pooblaščeni servis. Spisek pooblaščenih serviserjev najdete v priloženi dokumentaciji. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen vsakemu izdelku. Garancija praviloma ne velja za: potrošni material, baterije, vrečke za sesanje, itd. Garancija se uveljavlja s kopijo računa in garancijskim listom.

Čas veljavnosti garancije:

  • za nakupe kot fizična oseba, velja garancijska doba kot je navedena na spletni strani oz. v garancijskem listu (npr.: 2 leti, 5 let, ...)
  • za nakupe kot pravna oseba, servis in uvoznik upoštevata garancijsko dobo največ 1 leto oz. so natančni pogoji navedeni v garancijski izjavi.

Garancija preneha veljati pri:

  • neupoštevanje navodil za uporabo,
  • malomarnega ravnanja z izdelkom,
  • vgraditvi neoriginalnih sestavnih delov izdelka,
  • popravilih, ki ga je opravila nepooblaščena oseba,
  • poškodbe, nastale zaradi mehanskih udarcev po krivdi kupca oziroma tretje osebe,
  • nepravilne vgradnje aparata,
  • poraba aparata v poklicne ali pridobitne dejavnosti.

Izdelki iz naše ponudbe so namenjeni uporabi izključno v gospodinjske namene (fizične osebe), v nasprotnem primeru (pravne osebe) lahko serviser oz. uvoznik izpodbija uveljavljanje garancije. 

V primeru, da želite dodatne informacije v zvezi z garancijo, se obrnete na pooblaščeni servis oz. uvoznika.

 

Stvarna napaka

Kdaj je napaka stvarna? 

Predvsem kadar:

   ·artikel nima lastnosti, ki omogočajo njegovo normalno rabo

   ·se kupcu izroči artikel, ki se z modelom ne ujema, izjema so le modeli, prikazani zaradi obvestil.

 

Kako se preverja primernost artikla?

Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

 

Kako se stvarno napako uveljavi?

Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te in na lastne stroške obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

 

V katerih primerih naj uveljavljam stvarno napako?

V primerih ko blago nima garancije.  Potrebno jo je uveljavljati v zakonsko predpisanih rokih.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov. 

 

Dobavni rok

Ponudnik želi s svojo spletno trgovino čim bolj ustreči željam vseh naših uporabnikov, zato vam kupljeno blago v višini nad 199 € z DDV dostavimo brezplačno na vaš naslov na območju Republike Slovenije. Dostava se izvaja od ponedeljka do petka med 8 in 15 uro. Ure dostave ni možno določati. En dan pred dostavo in naše strani prejmete obvestilo o dostavi. Dostavljalec vas bo kontaktiral približno 1 uro pred dostavo. 
V primeru, da želite imeti izdelek dostavljen na vaš želeni naslov, je dobavni rok, če je izdelek na zalogi v našem ali dobaviteljevem skladišču 2 do največ 5 delovnih dni, v nasprotnem primeru ustrezno dlje, o čemer vas obvestimo tekom obdelave naročila.

 

Dostava blaga

Kupljeno blago vam dostavimo, do kamionsko dostopnega dvorišča! Vnosa blaga v objekt ali stanovanje in priklopa aparatov ne zagotavljamo. V primeru, da ob dostavi uporabnik na dogovorjenem naslovu ni navzoč, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s uporabnikom, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.
Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se uporabniku preda pripadajoča dokumentacija, garancijski list, seznam pooblaščenih servisov in navodila za uporabo v slovenskem jeziku. Garancijski list in seznam pooblaščenih serviserjev se lahko nahaja v originalni embalaži skupaj z izdelkov. Račun pošljemo v elektronski obliki na elektronski naslov kupca. V tem primeru se šteje, da je bilo uporabniku predana vsa dokumentacija. 

Stroški dostave so odvisni od višine zneska uporabnikovega naročila in veljajo le za nakupe preko spletne trgovine:

  • pri vrednosti naročila nad 199,00 € je dostava brezplačna (velja za območje Republike Slovenije),
  • pri vrednosti naročila do 199,00 € znaša strošek dostave 3,00 € (na območju Republike Slovenije). Strošek dostave se v tem primeru prišteje strošku naročila, kar je zavedeno tudi v košarici in na računu.

 

Prevzem blaga ob dostavi in reklamacije dostave

Kupcem svetujemo, da v izogib težav morebitnih poškodb izdelka pred podpisom dostave pregledajo embalažo (stiropor, karton, folija). Če je embalaža nepoškodovana, nezmečkana lahko dostavljalcu podpišete brezhibnost paketa in dostave. V primeru, da so na embalaži vidne poškodbe, udarci in podobni znaki slabega ravnanja z blagom je potrebno pred popisom od dostavljalca zahtevati zaznamek vidnih poškodb. Dostavljalec je na vašo zahtevo dolžan izpolniti zapisnik vidnih poškodb, saj v primeri prevzema brez zaznamkov dostavljalec smatra, da je dostava opravljena brezhibno, s tem pa niste več upravičeni zahtevati odškodnino ali vračilo izdelka.

Preden rahlo poškodovano embalažo odprete, je smiselno narediti nekaj fotografij vidnih poškodb embalaže.

V primeri, ko na embalaži opazite večje poškodbe, vdolbine,... predlagamo da dostavljalcu pošiljko zavrnete zaradi vidnih poškodb in o tem naknadno obvestite nas.

 

Odvoz starega aparata pri nakupu bele tehnike

Pri nakupu novega aparata bele tehnike ponujamo tudi možnost odvoza starega aparata - zamenjate pralni stroj, starega odpelje naša dostavna služba. Novega vam dostavimo do objekta in poskrbimo za odvoz starega. Ta mora biti primerno pripravljen pred objektom (odstranjene cevi, pritrjeni odpirajoči se deli).

Odvoz je plačljiva storitev. Možen je samo odvoz aparatov istega tipa, kot so novi - npr. pri nakupu hladilnika ne moremo poskrbeti za odvoz pralnega stroja.

 

Varstvo osebnih podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list RS št. 86/2004) in Zakonom o zavarovalništvu. Vsi podatki, pridobljeni preko ponudnikove spletne trgovine, bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostale potrebne komunikacije.

 

Komunikacija

Obvestila o mesečnih akcijah in reklamna elektronska sporočila morajo biti jasno in nedvoumno označena kot reklamna sporočila. Pošiljatelj mora biti jasno razviden. Željo uporabnika, da ne prejema reklamnih sporočil ter obvestil o mesečnih akcijah, bo ponudnik brezpogojno upošteval.

 

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti skladnost in ažurnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih internetnih straneh. Kljub temu, pa se lahko karakteristike izdelkov, njihova zaloga in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o eventualnih spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla. Vse fotografije izdelkov so simbolične in ne zagotavljajo lastnosti izdelka, sodijo zgolj kot informativni prikaz izdelka.

 

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Pritožbe in reklamacije lahko uporabniki pošljejo na elektronski naslov trgovina.aliansa@aliansa.si  ali po klasični pošti na naslov:
Aliansa d.o.o. , Gotovlje 31, 3310 Žalec

Ponudnik mora v petih delovnih dneh potrditi, da je pritožbo prejel, sporočiti uporabniku oz. kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga ves čas obveščati o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Aliansa, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom TUKAJ.

https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

Piškotki

Spletna stran www.aliansa.com uporablja piškotke za zagotavljanje boljše uporabniške izkušnje, optimizacijo prikaza prilagojenih vsebin in spremljanje statistike obiska. O uporabi piškotkov so uporabniki obveščeni ob prvem obisku spletnih strani, za uporabo določenih piškotkov pa prosimo uporabnika za njegovo privolitev. Uporabnik lahko svojo odločitev v zvezi z uporabo piškotkov kadarkoli spremeni na tej spletni strani. Relidea d.o.o. ne posreduje piškotkov zunanjim ponudnikom storitev in jih ne uporablja za prikazovanje reklamnih sporočil.

 

O piškotkih

Piškotki so majhne tekstovne datoteke, ki jih portal naloži na vaš računalnik. Nekateri piškotki so nujno potrebni za delovanje spletnih strani. Piškotki ne vsebujejo nobenih osebnih ali drugih podatkov, ki bi jih bilo mogoče uporabiti za identifikacijo uporabnika, zato vam priporočamo, da v njihovo uporabo privolite. Uporabnik lahko svojo privolitev za uporabo posameznih piškotkov umakne s klikom na povezavo (akcijo) "Prekliči potrditev" v spodnji tabeli. Umik privolitve lahko povzroči spremenjeno delovanje nekaterih spletnih strani ali onemogoči uporabo posameznih storitev.

 

Uporabljeni piškotki

 

VrstaImeNamenTrajanje
Sejni PHPSESID omogočajo delovanje spletnih strani do konca seje
Lastni cookieEnable shranjevanje odločitve o uporabi piškotkov 1 leto
Zunanji __utma, … , __utmz, PREF, NID omogoča delovanje Google Maps zemljevida do 2 leti
Zunanji _utma, … , _utmz, _ga statistika ogledov spletnih strani - Google Analytics do 2 leti
Zunanji SID, LOGIN_INFO, use_hotbox, PREF, SSID, HSID, watched_video_id_list, __utma, __utmz, demographics, VISITOR_INFO1_LIVE omogoča delovanje Youtube predvajalnika multimedijskih vsebin do 10 let
Zunanji __utma, … , __utmz omogoča delovanje Vimeo predvajalnika multimedijskih vsebin do 2 leti
Zunanji uit ,dt, uid, __atuvc omogoča delovanje ShareIt vtičnika za deljenje vsebin na socialnih omrežjih do 2 leti
Zunanji c_user, csm, datr, s, xs, lu ,fr omogoča integracijo z Facebook funkcionalnostmi (Facebook prijava, všečkanje, ipd.) do 2 leti