Kategorije

Vsebine

  03 713 34 59 ali 03 713 34 73 - od ponedeljka do petka (8h - 15h)

Dostava blaga - brezplačna za nakupe nad 199€

Dostavo blaga Vam uredimo v 2-5 delovnih dneh oziroma po dogovoru. V kolikor je zaloga pošla in je čas dobave daljši od 5 delovnih dni, vas tekom postopka obvestimo.

Kupljeno blago vam dostavi dostavna služba Interueropa od ponedeljka do petka (med 8 in 15 uro), do kamionsko dostopnega dvorišča oz. do objekta (v primeru da je objekt oddaljen od kamionsko dostopnega dvorišča, dostavljalec blago dostavi le na dvorišče)! Vnosa blaga v objekt in priklopa aparatov ne zagotavljamo. V primeru, da ob dostavi uporabnik na dogovorjenem naslovu ni navzoč, izdelek lahko veljavno prevzame polnoletna oseba, ki živi v istem gospodinjstvu skupaj s uporabnikom, oziroma druga oseba, ki ima pooblastilo za prevzem. Oseba, ki prevzame dostavljeni izdelek, prevzem izdelka ter prevzem vseh spremljajočih dokumentov potrdi s podpisom dobavnice, zraven pa navede svoje ime, priimek ter datum prevzema in razmerje do naročnika.

Ob dostavi izdelka na navedeni naslov se uporabniku preda pripadajoča dokumentacija in sicer garancijski list, seznam pooblaščenih servisov in navodila za uporabo v slovenskem jeziku. Garancijski list in seznam pooblaščenih serviserjev se lahko nahaja v originalni embalaži skupaj z izdelkom. Ponudnik izda račun v elektronski obliki in ga pošlje kupcu na elektronski naslov, ki ga je navedel ob oddaji naročila in je skupaj z garancijskem listu veljaven dokaz za reklamacijo.

Zakaj pošiljamo račun v elektronski obliki? To je naš prispevek k ohranjanju okolja, hkrati gre za sodobno obliko poslovanja. Na naših računih ni lastnoročnega podpisa, vendar ustrezajo vsem z zakonom določenim zahtevam in so vsebinsko v skladu z 81. do 84. členom Zakona o davku na dodano vrednost - ZDDV-1.

V tem primeru se šteje, da je bila uporabniku predana vsa dokumentacija.

Stroški dostave so odvisni od višine zneska uporabnikovega naročila in veljajo le za nakupe preko spletne trgovine:

  • pri vrednosti naročila nad 199,00 € je dostava brezplačna (velja za območje Republike Slovenije),
  • pri vrednosti naročila do 199,00 € znaša strošek dostave 3,00 € (na območju Republike Slovenije). Strošek dostave se v tem primeru prišteje strošku naročila, kar je zavedeno tudi v košarici in na računu.

 

Prevzem blaga ob dostavi in reklamacije dostave

Kupcem svetujemo, da v izogib težav morebitnih poškodb izdelka pred podpisom dostave pregledate embalažo (stiropor, karton, folija). Če je embalaža nepoškodovana, nezmečkana lahko dostavljalcu podpišete brezhibnost paketa in dostave. V primeru, da so na embalaži vidne poškodbe, udarci in podobni znaki slabega ravnanja z blagom je potrebno pred popisom od dostavljalca zahtevati zaznamek vidnih poškodb. Dostavljalec je na vašo zahtevo dolžan izpolniti zapisnik vidnih poškodb, saj v primeri prevzema brez zaznamkov dostavljalec smatra, da je dostava opravljena brezhibno, s tem pa niste več upravičeni zahtevati odškodnino ali vračilo izdelka.

Preden rahlo poškodovano embalažo odprete, je smiselno narediti nekaj fotografij vidnih poškodb embalaže.

V primeri, ko na embalaži opazite večje poškodbe, vdolbine,... predlagamo da dostavljalcu pošiljko zavrnete zaradi vidnih poškodb in o tem naknadno obvestite nas.

 

Odvoz starega aparata pri nakupu bele tehnike

Pri nakupu novega aparata bele tehnike, vam nudimo možnost odvoza starega aparata. V Aliansi skrbimo za okolje, saj moramo vsi nositi del odgovornosti, s tem pa osveščati svojo okolico.

Nov aparat vam dostavimo do objekta, hkrati poskrbimo za odvoz starega, kateri mora biti pripravljen pred objektom na dan dostave. Ta mora biti primerno pripravljen (odstranjene cevi, pritrjeni odpirajoči se deli).

Prevoz - odvoz, je plačljiva storitev (12,00 EUR). V opombe zaključka naročila pripišete: ODVOZ STAREGA APARATA. Možen je samo odvoz aparatov istega tipa, kot so novi - npr. pri nakupu hladilnika ne moremo poskrbeti za prevoz pomivalnega stroja.